П`ятниця, 23.04.2021, 12:07
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Листопад » 1 » Для завідувачів
16:25
Для завідувачів

«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду. 
«Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період. 
Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога. 

І. Титульна сторінка: 
1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху); 
2. Тема досвіду (всередині); 
3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога; 
4. Посада; 
5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті); 
6. Місто, рік (знизу) 

ІІ. Відомості про педагога: 
1. П.І.Б. 
2. Дата народження 
3. Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом); 
4. Місце роботи, посада; 
5. Загальний стаж педагогічної роботи; 
6. Стаж роботи на даній посаді; 
7. Державні нагороди, звання; 
8. Дата, форми та результати підвищення кваліфікації; 
9. Дата, результати попередньої атестації; 
10. На що претендує. 

ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія) 

ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія) 
V. Анотація. 


Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка. 

Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка). Алгоритм написання анотації: 

Загальні дані про педагога. 
Рівень професіоналізму. 
Робота над темою досвіду. 
Результати пошуково-творчої діяльності; 
Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів. 
Шляхи реалізації даної теми досвіду. 
Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?); 
результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо). 

VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР. 

Структура відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ : 

Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання. 
Рівень науково-теоретичної підготовки. 
Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків. 
Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми. 
Різномаїття форм і методів, прийомів роботи. 
Результативність роботи педагога в площині даної теми. 
Висновки, рекомендації 
VІІ. Опис досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок) 

В самоаналізі висвітлюється тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми та її складових. 

Алгоритм опису досвіду педагога. 

1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми: 
- актуальність; 
- провідна ідея досвіду 
- місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора; 
- пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми; 
- шляхи вирішення завдань; 

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога. 

Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності: 
- розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду; 
- зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності; 
- визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо; 
- чим конкретно визначаються досягнення; 
- як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах. 

3. ВИСНОВКИ: 
- оцінка одержаних результатів роботи; 
- результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо); 
- визначення проблем та шляхи їх рішення; 
- визначення перспектив своєї роботи. 

VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури (оформляється згідно з загальноприйнятими правилами). 

ІХ. Додатки. 
До складу додатків можуть входити: 
- матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти); 
- різноманітні дидактичні і роздаткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо; 
- авторські видання та публікації 
Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову діяльність педагогічного працівника у таблицях). 

ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи, сертифікати, тощо) за міжатестаційний період. 

 

Переглядів: 1130 | Додав: zuxra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
В верх страницы

В низ страницы